29 Aralık 2010 Çarşamba

"Maçlardan sonra seyirci formamızı istiyor ancak veremiyoruz. Çünkü forma alacak paramız dahi yok"


Serdar Topraktepe, Beşiktaş'ta yıldızı parlayıp Kocaelispor'a transfer olmuş yani transfer dinamiklerinden birisini tersine işletmiş bir isim. Kocaelispor'da da yine gerekeni yapmış ve 100. yılda şampiyon olan Beşiktaş kadrosuna tekrar katılmıştı.

Şimdi Serdar'ın gündeme gelme sebebi ise ne yeni bir transfer ne de ligteki üstün başarısı. Ekonomik sıkıntı denen illeti içine kadar işleyen Kocaelispor için verdiği mücadele.Kayyum'a kalan kulübü için deli gibi mücadele ediyor Serdar saha dışında.

Yeniçağ gazetesine verdiği röportajdan bir kaç kesitle kendi ağzından okumak lazım durumu ;

"Futbolcular 18 aydır para alamıyor. Elimizde sadece tribün geliri var. Ben de elimden geldiği kadar arkadaşlarıma yardımcı olmaya çalışıyorum. Kocaeli esnafının büyük çoğunluğunu tanıyorum. Gidip onlardan yardım topluyoruz. Deplasman maçlarında yol ücretlerini federasyon karşılıyor. Geri kalan ekstralar da yine bize ait. Doğal gazımız kesilmek üzere. Yarın yine esnaf arkadaşlarımızla bu durumu görüşeceğim. Para toplayabilirsem faturayı yatıracağım."

"Kocaeli’ye ilk kez 1999 depreminden sonra transfer oldum. Daha sonra 2 kez farklı takımlara gidip geldim. Her seferinde taraftar beni alkışlarla sahiplendi. Bu sevgi sayesinde ister istemez insan bir şeyler yapmak istiyor. Türkiye’nin hiçbir ilinde bu kadar rahat değilim. Dışarı çıktığım zaman bütün Kocaeli benimmiş gibi geziyorum."

“Dönemin teknik direktörü Hikmet Karaman, Arsenal ile hazırlık maçı ayarladı. Özellikle as kadrolarıyla sahaya çıkmalarını istedik. Dalga geçer gibi sahaya çıktılar ama 4-1 biz kazandık. Yenilgi o kadar ağırlarına gitti ki; forma değiştirme isteğimizi geri çevirdiler. Biz de Kocaeli’nin plakasını tutturduğumuz maç skorunu onlara hediye ettik. Geriye dönüp baktığımızda nereden nereye gelmişiz... Hayat böyle işte.”

Hiç yorum yok: