16 Şubat 2011 Çarşamba

David Villa Röportajı


David Villa'nın İngiliz İndependent gazetesine verdiği röportajdan bazı kısımları çevirmeye çalıştım;

" Eğer takım arkadaşlarım içinde kesinlikle ve %100 o pozisyon için daha iyi birisi varsa ona yerimi kaptırmayı kabul ederim"

"Futbol sahasında oyuncular ve mükemmel şeyler var...ve ardından Messi var"

"(Messi için) O dünyada ki en iyi oyuncu.Buraya gelmeden önce de bunu söylemiştim ancak şimdi daha bilirkişi olarak söyleyebilirim. Ona karşı oynarken acı çekmek yerine , yanında oynamaktan çok memnunum şu anda."

"(Bugünkü Arsenal maçıyla ilgili) Bir seyirci olarak Arsenal'in kısa paslı çabuk oyunu hoşuma gidiyor. İngiltere'ye gittiğimle ilgili hikayelere alıştım. Sahada aynı işi yapıyorsunuz ancak geleceğimiz söz konusu olunca ve her şey sakinleştiğinde kesinlikle destek almalıyız."

"Barcelona'nın beni buraya getirmek için bir fırsatı vardı ve ben şanslıydım ki Valencia'nın , Barcelona geldiği an satmaktan başka seçenekleri yoktu."

"Ben buraya oynamak istedim ve yeterince şanslıydım ki beni bu takımın bir parçası yapmak istediler(Barcelona) ve bunu gerçekleştirecek parayı ödemeye de hazırlardı."

(1992 Wembley'de oynanan Şamp. Kulüpler Kupası finalini Barcelona'nın kazandığı ve bu sene de finalin Wembley'de oynanacak olması üzerine )

"Finali çok iyi hatırlıyorum.Barcelona için şanlı bir zaferdi ama tüm ülke için de muhteşem bir gündü,herkes bu zafer ile mutlu olmuştu. Umarım bu yıl başka bir Wembley finali galibiyeti ile tarihi tekerrür ettiririz"

(Guardiola, Villa için)

"Villa her zaman bir golcüdür ve oyununda bunu hep korumuştur ancak topsuz alanda yaptığı hareketler çok önemlidir. Yaptığı koşular ile açtığı boşluklardan, orta saha oyuncularımızın oyuna dahil olmalarına yardım ediyor.Oyuna Xavi ve İniesta'yı kazandırıyor."

(Xavi, Villa için)

"Takıma adapte olması kolay olmadı ancak görülüyor ki burada 6 aydır olmasına rağmen , sanki 6 yıldır buradaymış gibi."

(Sporting Gijon'da ki antrenörü Manuel Preciado, Villa için )

"Siz buraya geldiğinde görmeliydiniz! Sadece yeteneği ölçü değil aynı zamanda karakterlidir de.İnsanlar 2 yıl önce Madrid'e gidemeyince onun için trenin çoktan kaçtığını söylediler. Başka bir şansı olmayacak dediler. Ama o sadece golleri ile ilgilendi. Valencia için 20'den fazla attı ve Dünya Kupası'na gol krallığı için gitti."

(Del Bosque, Villa için)

"Dünyanın hiç bir yerinde Villa'dan daha iyi golcü yoktur."

Hiç yorum yok: