25 Ocak 2011 Salı

İş Bankası



Uzun süredir kanlı canlı, olayın hemen akabinde bir yazı girmemiştim.Genellikle araştırma ve fotoğraf altı yazma sitilini benimsediğim için bu yazı şeklinden uzağım.Ancak şu anda yazamazsam da çatlarım :)

Bugün sabah saat 10.00 gibi Kemerburgaz Yaşamkent İş Bankası Tesislerinde iş hayatıma dair önemli adımlardan birisi olabilecek bir mülakat sürecinden geçtim.Mülakat dememek lazım aslında.Çünkü çok yakın arkadaşlarımla bile konuşamayacağım samimiyet ve rahatlığı sağlayan İK görevlileri vardı karşımda.Spor gazeteciliği hevesim ve ufaktan da olsa aldığım eğitime rağmen "geleceği görebilmek" adına bankacı olmak benim için en hayırlısı olacak gibi geliyor.Yazmaya yine devam ederim tabi ki, ama gazeteci olur muyum? Zaman :)



Görüşme sırasında konu yine bir şekilde futbola geldi.Aslında futbola geldi demek yanlış olur konu zaten hep futbolun etrafında döndü.Ortaokul ve lisede oynadığım, üniversite de taraftarlığım ve sonrasında yazmaya başlamam.İK görevlisi beyefendi de ilk gittiği maçın 1981 Galatasaray - Sarıyer maçı olduğunu söyledi ancak 1981'de Sarıyer birinci ligde değildi.Sanırım 82/83 sezonudur o.Bende ufak bir arşiv karıştırması sonucu iki sonuca ulaştım.Sitenin adresini not ettiler umarım arada uğrayıp okurlar :).Eğer okursa kendisinin gittiği maç şu ikisinden biri olmalı ;

18.09.1982 Galatasaray Sarıyer 2-1 Bülent (2)

06.03.1983 Sarıyer Galatasaray 1-1 Raşit

Golleri atanlar GS'li futbolcular.Sarıyer arşivi o kadar kuvvetli değil :)




Aslında anlatacağım konuşacağım çok şey vardı ama süre yetmedi.İnsan mülakatta daha uzun kalmak ister mi? Ben bugün istedim açıkçası :). Bundan sonrası artık Adana'da boş kadro olması ve benim oraya iş teklifi almamı beklemekle geçecek.Yine de tahmin ettiğimden çok güzel ve keyifliydi.Staj sonrası karşılaştığım ikinci bankacı profilinden de olumlu bir takım fikirlerle ayrıldım.Umarım benimde çalışma hayatım da böyle iş arkadaşlarım olur.

Hiç yorum yok: